Súťaž AdBoardsRulezz

Nič nekomunikuje tak priamočiaro ako bilboardy, megaboardy, cityligthy – skrátka out of home. Reklamné plochy sú jediným mediatypom, ktorý vás prinúti pozerať sa na ne a ktoré nemôžete vypnúť. Je historicky najstarším typom médiá, a dnes – v dobe sociálnych sietí a augmented reality – zároveň jedným z najmodernejších médií. Out of home je teda nielen stále sexi, ale je skvelou príležitosťou pre new age komunikáciu.

Súťaž AdBoards Rulezz 2012 po prvýkrát na Slovensku predstaví najatraktívnejšie reklamné plochy z hľadiska ich kreatívneho umiestnenia a unikátnosti.

Prihláška do I. ročníka súťaže je bezplatná, práce môžu slovenskí tvorcovia prihlasovať do troch kategórií: SEXI, BIG, DIGI. Viac o pravidlách AdBoardsRulezz 2012 v Štatúte súťaže.

O víťazoch rozhodne odborná porota zložená zo zástupcov OOH agentúr, mediálnych agentúr, reklamných tvorcov a TheMarketers.biz.