Kliknite na konkrétnu prednášku pre bližšie informácie.

Program OohRulezz 2012

08:00
Registrácia & raňajky
09:00 - Blok 1: Trh v číslach. Mýty a fakty o vonkajšej reklame na Slovensku
Aké má postavenie vonkajšia reklama v rámci mediálneho mixu? Ako je to u nás a vo svete? Vieme zistiť ako funguje outdoor a do akej miery je efektívny?
Mediálna sila OOH
René Jež, FLEMedia, Česká republika
Aká je mediálna účinnosť out of home oproti ostatným mediatypom? Dokážu mediálne agentúry a klienti dobre využiť potenciál outdooru? Ako sa vyvíjal v ostatných rokoch podiel OOH v mediálnych rozpočtoch klientov? Všetko dôležité o sile OOH a pozadí jeho mediálneho plánovania priblíži René Jež (ČR), Partner spoločnosti Fairbrother Lenz Eley, ktorá je najväčším nezávislým auditorom výdavkov na médiá a poradcom v oblasti médií a reklamy na svete.
Je OOH ešte sexi mediatyp?
Zuzana Semíková, STARMEDIA, Martin Mazag, THEMARKETERS.BIZ
Áno je! Prinášame exkluzívnu analýza stavu OOH vo vzťahu k vývoji na reklamnom trhu a vo vzťahu k ostatným mediatypom. Je OOH, „médium 3 sekúnd“, aj naďalej atraktívnym pre zadávateľov reklamy, mediálne a reklamné agentúry? Čo je k dispozícii na trhu (počty plôch, vývoj jednotlivých formátov, podiely na trhu outdoorových spoločností). Ako je na tom zahraničie?
Ako sa dá odmerať OUTDOOR-ová reklama?
Ivan Šimek, TNS Slovakia
OOH je jediným mediatypom, ktorý s tak výrazným podielom na mediamixe nemá u nás sofistikovanejšie vyhodnocovanie „sledovanosti“ a percepcie. Budú ho zadávatelia a mediálky v čase krízy a zvýšeného tlaku na efektivitu požadovať? Sú vôbec k dispozícii reálne a dostupné prieskumné riešenia? Áno, sú!
Ako funguje OUTDOOR?
Igor Brossmann, IGOR BROSSMANN, s.r.o.
Launch projektu a značky Dobrý anjel prebiehal iba v outdoorovej kampani. Prvá a jediná prípadová štúdia efektivity OOH na Slovensku!
10:45
Coffee break
11:00 - BLOK 2: Kreativita & Inšpirácie
Pozrite si a vypočujte ako sa robí úspešný OUTDOOR! A nechajte sa inšpirovať tým najlepším, čo vzniklo na Slovensku a v Európe!
Ako robiť úspešný OUTDOOR?
Juraj Vaculík, VACULIK ADVERTISING, prezident KRAS
O úspešnosti komunikácie cez OOH rozhoduje viac, ako v ktorom koľvek inom médiu, kreativita a spracovanie. Ako pripraviť úspešnú OOH kampaň? Odpoveď je pripravený poskytnúť jeden z najúspešnejších tvorcov kampaní OOH na Slovensku.
Čo funguje/nefunguje na spotrebiteľov?
Miro Švec, DICIO MARKETING
Nielen kreatívita, ale aj neurozákony vnímania ovplyvňujú úspech outdooru. Ktoré typy plôch najlepšie vnímajú spotrebitelia? Priniesú nové pohľady na vnímanie outdooru a indooru nové typy biometrických prieskumov? Čo nám o vnímaní OOH plôch povie očná kamera? Čo sa všetko sa môžme dozvedieť o tom, ako sa spotrebiteľ díva na billboard?
Billboardy, obrazovky... a digital? Na Slovensku?
Martin Woska, TRIAD Advertising, Peter Šebo, THEMARKETERS.BIZ
Aké možnosti skrýva kombinácia online nástrojov a sociálnych sietí s formátmi out of home? Najúspešnejšia digitálna agentúra a jej 10 príkladov, v akých typoch kampaní môže byť užitočné spojiť outdoor a digital.
EPICA - The Best of European Outdoor (and digital...)
Pavel Hapák, Martin Mazág, THEMARKETERS.BIZ
Čerstvý prehľad tých najlepších kampaní európskeho outdooru z prestížnej súťaže EPICA Awards 2012. Priamo v Paríži pre vás vyberali THEMARKETERS.BIZ!
12:45
Obed
13:45 - BLOK 3: OUTDOOR v spoločnosti
Umiestňovanie vonkajších reklamných plôch má svoje špecifiká – závisia častokrát od platnej legislatívy a spoluprácou so samosprávami miest a obcí. Aký osud čaká outdoor v blízkej budúcnosti?
Prežije outdoor v mestách a pri cestách?
Pozvaní účastníci diskusného panelu: Milan Ftáčnik, Primator Bratislavy, Vladimír Bajan, starosta MČ Petržalka, Ivan Peller, predseda AVR, Fedor Flašík, mediálny odborník, Ján Šifra, marketingový špecialista/občiansky aktivista)
Prežije OOH tlak samospráv a zákonodarných orgánov pre umiestňovanie reklamných plôch v mestách a popri cestách? Sú naozaj „billboardy“ spamom verejného priestoru a ohrozením cestnej premávky? Aké pravidlá platia a aké by mohli platiť v oblasti regulácie a povoľovania plôch OOH? Môže existovať priestor pre spoluprácu medzi samosprávami a prevádzkovateľmi OOH?
14:45
Coffee break
15:00 - BLOK 4: The BEST of Slovak digital signage
Digitalizácia neobišla ani médiá out of home. Ako sa tento trend dokáže presadiť na Slovensku?
Digital signage pre Slovensko: prehľad technológií, možností digital signage podľa slovenskej peňaženky
Ondrej Hort, QEX
O médiách out of home, ktoré dokážu počuvať a komunikovať. Nové technológie, nové možnosti. Pripravte sa na budúcnosť interaktívnych systémov a augmented reality. Čo sa deje na tomto poli hi-tech outdooru vo svete a čo u nás?
Ako funguje digital signage na Slovensku?
Skúseností jedného klienta, ktorý vsadil na interaktívne hostesky...
16:00 - Koniec konferencie