Spíkri

Igor Brossmann,
IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Igor Brossmann, vynálezca aerodynamickej pečiatky, spoluzakladateľ a dlhoročný líder Wiktor Leo Burnett Group, kreatívny brat Raffa Tatarka. Spoluautor reklamných kampaní, ktoré získali desiatky ocenení na slovenských a svetových festivaloch kreativity a efektivity. Po odpredaji podielov a odchode z WLB založil spolu s priateľom charitatívnu organizáciu DOBRÝ ANJEL. Okrem toho sa venuje vo svojej firme IGOR BOROSSMANN, s.r.o., alternatívnym konceptom v marketingu a reklame.

Pavel Hapák,
THEMARKETERS.BIZ

Palo Hapák vyštudoval geografiu na PF UK v Bratislave. Od roku 1993 pôsobil ako riaditeľ GfK Slovakia, neskôr v roku 1995 sa stal spoluzakladateľom odborného mesačníka o marketingu, reklame a médiách – Stratégie, ako aj ďalších odborných titulov z oblasti obchodu, distribúcie, zdravotníctva a farmácie. Po predaji podielov v spoločnosti pokračoval v rokoch 2000 – 2010 ako riaditeľ už medzinárodného vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia. Od roku 2011 sa ako spoluzakladateľ združenia THEMARKETERS.BIZ naďalej aktivizuje v oblasti marketingu a komunikácie, a to v projektoch pod značkou RULEZZ.SK.

Ondrej Hort, QEX

Po absolvovaní Ekonomickej univerzity v Bratislave pôsobil Ondrej Hort v období 2007 – 2009 ako senior consultant v spoločnosti PartnersGroup, od roku 2009 je riaditeľom divízie Reklama QEX, a.s. V QEX-e je okrem iného zodpovedný aj za rozvoj nových produktov digitálneho marketingu.

René Jež, partner spoločnosti Fairbrother Lenz Eley

V Českej republike a na Slovensku spoločnosť vystupuje pod obchodnou značkou FLEmedia a je najväčším nezávislým auditorom výdavkov na médiá a poradcom v oblasti médií a reklamy na svete. Venuje sa tiež outsourcingu v oblasti media manažmentu a organizácii výberových konaní. René Jež v minulosti pôsobil ako marketingový riaditeľ spoločností Regie Radio Music, ARBOmedia a Mediatel. Bol tiež obchodným riaditeľom spoločnosti iMi Partner a venoval sa poradenstvu v oblasti marketingových a obchodných stratégií a lektorskej činnosti. Vyštudoval odbor Podnikanie a manažment na Technickej univerzite v Ostrave.

Martin Mazag, Managing Director PRime time, THEMARKETERS.BIZ

Martin Mazag vyštudoval žurnalistiku na FF UK v Bratislave. Od roku 1993 pracoval v rôznych printových médiách, od roku 1994 bol mediálnym poradcom ochranárskych organizácií SZOPK, Greenpeace a Energia 2000. Potom viac ako 15 rokov člen manažmentu a šéfredaktor Stratégií – jediného odborného periodika o reklame, marketingu a médiách na Slovensku. Člen mnohých medzinárodných porôt na prestížnych reklamných festivaloch doma aj v zahraničí, spoluorganizátor národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec. Viac ako 5 rokov sa venuje spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR), sleduje komunikačné, marketingové a digitálne trendy.

Peter Šebo, Digital Marketing Consultant, THEMARKETERS.BIZ

Po skončení štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave začal pracovať v odbornom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Je spoluautorom troch ročníkov unikátnych konferencií Internet je sexy, MMMMX – Mobilný marketing 2010, úspešnej konferencie MobileRulezz 2011 a súťaže AppsRulezz 2011 či konferencie InternetRulezz 2011 - All about Facebook a súťaže FbRulezz 2011. Aktuálne pracuje pre Zoznam.sk na pozícii New Business Manager. 

Zuzana Semíková, Strategic Development Director, STARMEDIA

Zuzana Semíkova pôsobí v branži už viac ako 10 rokov. Študovala na Vysokej škole manažmentu. Už popri štúdiu sa začala zameriavať na média a komunikáciu. Od roku 2004 pracovala v mediálnej agentúre PanMedia Western najskôr ako Media account, neskôr ako Client service & Strategy director. Počas tohto pôsobenia spolupracovala na mnohých lokálnych, ale aj medzinárodných mediálnych projektoch realizovaných pre klientov ako Nestle, KIKA, BMW, Kofola a iné. Koncom minulého roka prijala pracovné miesto Strategic Development Director v mediálnej agentúre Starmedia.

Ivan Šimek, managing director TNS Slovakia

Ivan Šimek vyštudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislave. Po škole pôsobil ako vedúci výpočtového strediska v Národnom centre podpory zdravia, neskôr ako Sales Manager v rôznych spoločnostiach. V TNS SK pracuje od roku 1999 ako Managing Director. Stál pri zavádzaní peoplemetrového merania na Slovensku. Má mnohoročné skúsenosti z oblasti obchodu a marketingu, najmä v oblasti merania médií. V rokoch 2005-2006 zároveň pôsobil ako predseda SAVA (Slovenská asociácia výskumných agentúr). Je členom asociácie ESOMAR a organizácie EMRO. Absolvoval tiež niekoľko typov štúdií na The Open University London.

Miro Švec,
DICIO MARKETING

Miro Švec začal svoju profesnú dráhu v oblasti výskumu v spoločnosti MMO (neskôr prevzalo GfK Slovakia), kde v rokoch 1993-1995 pracoval na výskume monitoring reklamy. Od roku 1995 – 2010 pôsobil v prieskumnej agentúre DICIO zameranú na komplexný marketingový výskum, kvalitatívne metódy a mapovanie emočného prežívania. Od roku 2010 pracoval dva roky ako odborný redaktor Stratégií. Od roku 2007 doteraz sa v spoločnosti DICIO Marketing zaoberá NEUROmarketingovým výskumom, štyri roky viedol tím, ktorý vyvíjal NEUROmarketingové nástroje – napríklad nástroj na riadenie pozicioningu značky pod názvom NEURObranding.

Juraj Vaculík,
VACULIK ADVERTISING,
prezident KRAS

Martin Woska, Online & Digital Director, TRIAD Advertising

Martin Woska pôsobí v online marketingu už viac ako 6 rokov. Vyštudoval podnikový management v Bratislave, počas čoho pôsobil ako webdesigner freelancer. Od roku 2005 pracoval v medzinárodnom hodingu Verlag Dashofer ako vedúci online marketingového oddelenia. V súčasnosti pracuje v reklamnej agentúre TRIAD, kde vedie online sekciu. Pod jeho vedením vznikajú online kampane pre klientov ako Veľkopopovický Kozel, Pilsner Urquell, Konica Minolta, ZUNO Bank, Genertel a mnohé ďalšie.

Účastníci panelovej diskusie

Milan Ftáčnik,
primátor Bratislavy

Vladimír Bajan,
starosta MČ Petržalka

Ivan Peller, predseda AVR

Fedor Flašík,
mediálny odborník

Ján Šifra,
marketingový špecialista / aktivista