Dita Navrátilová, Sales Director, euroAWK; János Gaál, CEO, BigMedia; Ladislav Strašil, NUBIUM; Miloš Karpati, Sales Director, ISPA/JCDecaux ; Ondrej Hort, Managing director - Advertising division, QEXPrestavitelia spoločností: bigmedia, euroAWK, ISPA, nubium, Q-Ex
Martin Mazag, Managing Director, PRime time, Partner The Marketers.biz, TheMarketers.biz
Ivan Šimek, Managing Director, TNS Slovakia
Richard Flimel, predseda predstavenstva, JOJ Media House; Daniel Živica, CEO, Mediaedge:cia, GroupM; Drahomíra Juríková, Head of Marketing Communications, Slovak Telekom, a.s.; Ivan Šimek, Managing Director, TNS Slovakia
Paul Sambrook, Business Development and Marketing Director, Rapport - OOH Media Agency, Manchester
Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett
Tomáš Vatrt, Spoluzakladateľ, Adbee digital
Miro Švec, Výskumník, DICIO Marketing
Martin Mazag, Managing Director, PRime time, Partner The Marketers.biz, TheMarketers.biz
OOH na Slovensku – je reklamných plôch veľa alebo málo? Prečo je tomu tak? Čierne stavby – spoločný nepriateľ samospráv i OOH firiem? Legislatíva ako nástroj na zvýšenie hodnoty OOH?
Ivan Peller, prezident, Asociácia vonkajšej reklamy (AVR); Jozef Dvonč, predseda, Združenie miest a obcí Slovenska (ZMOS); Ľubomír Andrassy, riaditeľ kancelárie primátora mesta, vedúci štábu, Kancelária primátora mesta Bratislava; Marian Patoprstý, riaditeľ, J.C. Decaux SlovakiaPozývaní hostia: zástupca AVR; štátny tajomník MD SR, zástupca ZMOS, primátori miest...
Miro Švec, Výskumník, DICIO Marketing