Uvítanie a otvorenie konferencie OOH Rulezz 2013

Čo sa udialo na trhu OOH v ostatných dvoch rokoch? Ktoré udalosti a témy sa stali tými kľúčovými a budú už blízkej budúcnosti ovplyvňovať trh?

OOH na Slovensku. Kľúčové udalosti a témy v rokoch 2012-2013

Šéfovia najvýznamnejších OOH firiem prinášajú svoj pohľad na kľúčové udalosti a problémy biznisu.

Dita Navrátilová foto

Dita Navrátilová

Sales Director, euroAWK

Dita Navrátilová pôsobí ako sales director euroAWK v rámci Českej a Slovenskej republiky.
„Obecně mám ráda kampaně, které mají schopnost být součástí…

Viac o spíkrovi
János Gaál foto

János Gaál

CEO, BigMedia

János Gaál zastáva post generálneho riaditeľa v spoločnosti BigMedia.
Spájaním firiem Akzent Media a BigBoard Slovensko vzniká najväčší poskytovateľ…

Viac o spíkrovi
Ladislav Strašil foto

Ladislav Strašil

NUBIUM

Ladislav Strašil pôsobí v oblasti vstupnej analýzy potrieb a možností klienta - návrh počtu a umiestnenia billboardov, časového harmonogramu a formy kampane…

Viac o spíkrovi
Miloš Karpati foto

Miloš Karpati

Sales Director, ISPA/JCDecaux

Miloš Karpati pôsobí v spoločnosti JCDecaux ako sales director.
Počiatky pôsobenia spoločnosti JCDecaux v oblasti vonkajšej reklamy siahajú do roku 1964.…

Viac o spíkrovi
Ondrej Hort foto

Ondrej Hort

Managing director - Advertising division, QEX

Ondrej Hort sa po štúdiu na Ekonomickej univerzite v Bratislave a skončení aktívnej kariéry v atletike, od mája 2008 venoval obchodu v oblasti financií. Vo…

Viac o spíkrovi

OOH v číslach a faktoch

Ako sa medziročne vyvíjali počty plôch v outdoore? Ktoré formáty rástli, o ktoré naopak záujem poklesol? Aká je aktuálna pozícia OOH medzi ostatnými mediatypmi na Slovensku? Koľko z reálnych výdavkov na reklamu investovali do OOH? Je to viac alebo menej než v zahraničí?

Martin Mazag foto

Martin Mazag

Managing Director, PRime time, Partner The Marketers.biz, TheMarketers.biz

Martin vyštudoval žurnalistiku na FF UK v Bratislave. Od roku 1993 pracoval v rôznych printových médiách, od roku 1994 bol mediálnym poradcom ochranárskych…

Viac o spíkrovi

OOH a prieskum

O „one currency“ prieskume pre OOH sa hovorí už dlho. Kde je tento projekt dnes? Existuje vôbec reálna šanca etablovať takýto prieskum na Slovensku? Kto by mal byť jeho zadávateľom? Kto to zaplatí?

Ivan Šimek foto

Ivan Šimek

Managing Director, TNS Slovakia

Ivan Šimek vyštudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislave. Po škole pôsobil ako vedúci výpočtového strediska v Národnom centre podpory zdravia, neskôr…

Viac o spíkrovi

Panelová diskusia: Čakajú OOH na Slovensku zmeny?

Konsolidácia trhu OOH, prieskumy a legislatíva.

Pozývaní hostia: zástupcovia významných OOH agentúr, klient/zadávateľ, zástupcovia AVR, mediálnej a prieskumnej agentúry

Richard Flimel foto

Richard Flimel

predseda predstavenstva, JOJ Media House

Richard Flimel vyštudoval Fakultu managementu na Univerzite Komenského v Bratislave, na University of New Hampshire získal titul Master of Business…

Viac o spíkrovi
Daniel  Živica foto

Daniel Živica

CEO, Mediaedge:cia, GroupM

Počas štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave začal Daniel Živica pracovať v mediálnej agentúre CIA Slovakia ako Account Manager pre klientov Beiersdorf…

Viac o spíkrovi
Drahomíra Juríková foto

Drahomíra Juríková

Head of Marketing Communications, Slovak Telekom, a.s.

Drahomíra Juríková študovala na Univerzite Komenského v Bratislave. Od roku 2002 pôsobila v Union poistovni na pozícii Marketing Manager, neskôr v roku 2004…

Viac o spíkrovi
Ivan Šimek foto

Ivan Šimek

Managing Director, TNS Slovakia

Ivan Šimek vyštudoval Slovenskú technickú univerzitu v Bratislave. Po škole pôsobil ako vedúci výpočtového strediska v Národnom centre podpory zdravia, neskôr…

Viac o spíkrovi

Key Note: Ako vytvárať kreatívny a fungujúci OUTDOOR?

Britská agentúra Rapport je mediálna agentúra špecializujúca sa na planning a buying outdooru. Čo sú kľučové prednosti outdooru? V čom je dodnes outdoor medzi ostatnými mediatypmi nezastupiteľný? Ako funguje plánovanie a nákup OOH na jednom z najrozvinutejších reklamných trhoch v Európe i na svete? Ako efektívne kombinovať OOH s inými typmi médií a vytvoriť úspešné kampane? O tom všetkom bude rozprávať marketingový riaditeľ Rapportu Paul Sambrook.

Paul  Sambrook foto

Paul Sambrook

Business Development and Marketing Director, Rapport - OOH Media Agency, Manchester

Začínal ako Account Manager v agentúre Kinetic, ktorá je jedným z najväčších svetových hráčov zaoberajúcich sa plánovaním a nakupovaním OOH médií. Paul mal na…

Viac o spíkrovi

Creative OOH today

Outdoor je najstaršímm mediatypom vôbec - ale aké je jeho miesto v moderných kampaniach dnes? Je vôbec OOH atraktívny v dobe online komunikacie? Kde je OOH nezastupiteľné? Pre ktoré typy kampaní a pre ktoré produktové skupiny je OOH optimálnym riešením? S ktorými ďalšími mediatypmi sa najčastejšie OOH kombinuje a prečo?

Peter  Kačenka foto

Peter Kačenka

Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett

Peter Kačenka bude hosťom konferencie OohRulezz 2013. Peter pôsobí ako Executive Creative Director v agentúre Wiktor Leo Burnett a svoju kariéru tu začal už…

Viac o spíkrovi

Outdoor & digital...

Mobile, digital ...outdoor. Kedysi nepredstaviteľné, dnes čoraz častejšie spojenie offline a online sveta, ktoré patrí medzi najefektívnejšiu kombináciu mediatypov. Aké sú aktuálne prípadové štúdie a novinky v oblasti prepojenia nástrojov online a out of home?

Tomáš  Vatrt foto

Tomáš Vatrt

Spoluzakladateľ, Adbee digital

Tomáš, rodený Vatrt, je spoluzakladateľom usilovnej digitálnej agentúry Adbee digital.
Prináša obsah pre váš marketing, myšlienku pre vaše kampane. Skladá…

Viac o spíkrovi

Ako funguje neuroOUTDOOR?

Prvý a jediný neurovýskum v oblasti OOH na Slovensku, ktorý vás naučí, ako využívať kreativitu a obsah plôch v spojení s ich umiestňovaním. Praktický manuál pre tvorcov OOH, ako aj mediaplannerov, ktorí na základe týchto unikátnych zistení môžu efektívnejšie pracovať s outdoorom.

Miro Švec foto

Miro Švec

Výskumník, DICIO Marketing

Miroslav Švec, hľadač a výskumník v oblasti neuromarketingu, zakladateľ blogu Neuromarketing.sk a riaditeľ agentúry DICIO Marketing.
Vznik NEUROscience…

Viac o spíkrovi

EPICA & Golden Drum - The Best of European Outdoor (and Digital...)

Unikátny prehľad najlepších kampaní európskeho outdooru z prestížnej súťaže EPICA Awards 2012 a Golden Drum 2013

Martin Mazag foto

Martin Mazag

Managing Director, PRime time, Partner The Marketers.biz, TheMarketers.biz

Martin vyštudoval žurnalistiku na FF UK v Bratislave. Od roku 1993 pracoval v rôznych printových médiách, od roku 1994 bol mediálnym poradcom ochranárskych…

Viac o spíkrovi

Diskusia: OOH a spoločnosť

Legislatíva – je nový návrh stavebného zákona ohrozením pre OOH? Chce nový zákon „vypnúť“ billboardy na Slovensku? Prečo je na stole ďalší návrh novelizácie zákona obmedzujúci OOH na Slovensku a aké sú jeho ambície?

Ivan Peller foto

Ivan Peller

prezident, Asociácia vonkajšej reklamy (AVR)

Ing. Ivan Peller zastáva funkciu prezidenta Asociácie vonkajšej reklamy. 
Základnou úlohou AVR je koordinovať presadzovanie spoločných záujmov členských…

Viac o spíkrovi
Jozef Dvonč foto

Jozef Dvonč

predseda, Združenie miest a obcí Slovenska (ZMOS)

Doc. Ing. Jozef Dvonč, CSc. predseda ZMOS, vyštudoval Prevádzkovo ekonomickú fakultu na Slovenskej poľnohospodárskej univerzite v Nitre. Pôsobil ako prednosta…

Viac o spíkrovi
Ľubomír Andrassy foto

Ľubomír Andrassy

riaditeľ kancelárie primátora mesta, vedúci štábu, Kancelária primátora mesta Bratislava

Ing. PhDr. Ľubomír Andrassy, politický analytik, riaditeľ kancelárie primátora hlavného mesta SR, víťaz kategórie „Samospráva a neziskový sektor“ a aj…

Viac o spíkrovi
Marian Patoprstý foto

Marian Patoprstý

riaditeľ, J.C. Decaux Slovakia

Ing. Marián Patoprstý pôsobí ako riaditeľ spoločnosti J.C. Decaux Slovakia.
Počiatky pôsobenia spoločnosti JCDecaux v oblasti vonkajšej reklamy siahajú do…

Viac o spíkrovi

Naučte sa plánovať OOH podľa neuroprístupu

Podrobnosti a odporúčanie pre všetkých, ktorí chcú využiť najnovšie poznatky neurovýskumu v oblasti OOH v oblasti plánovania OOH plôch.

Miro Švec foto

Miro Švec

Výskumník, DICIO Marketing

Miroslav Švec, hľadač a výskumník v oblasti neuromarketingu, zakladateľ blogu Neuromarketing.sk a riaditeľ agentúry DICIO Marketing.
Vznik NEUROscience…

Viac o spíkrovi

PROGRAM OohRulezz 2013

  •  
     
    Registrácia a chutné raňajky
  •  
     
    Čísla, mýty a fakty o vonkajšej reklame na Slovensku

    Uvítanie a otvorenie konferencie OOH Rulezz 2013

    OOH na Slovensku. Kľúčové udalosti a témy v rokoch 2012-2013

    Dita Navrátilová, Sales Director, euroAWK; János Gaál, CEO, BigMedia; Ladislav Strašil, NUBIUM; Miloš Karpati, Sales Director, ISPA/JCDecaux ; Ondrej Hort, Managing director - Advertising division, QEXPrestavitelia spoločností: bigmedia, euroAWK, ISPA, nubium, Q-Ex

    OOH v číslach a faktoch

    Martin Mazag, Managing Director, PRime time, Partner The Marketers.biz, TheMarketers.biz

    OOH a prieskum

    Ivan Šimek, Managing Director, TNS Slovakia

  •  
     
    Coffee Break
  •  
     
    Čísla, mýty a fakty o vonkajšej reklame na Slovensku

    Panelová diskusia: Čakajú OOH na Slovensku zmeny?

    Richard Flimel, predseda predstavenstva, JOJ Media House; Daniel Živica, CEO, Mediaedge:cia, GroupM; Drahomíra Juríková, Head of Marketing Communications, Slovak Telekom, a.s.; Ivan Šimek, Managing Director, TNS Slovakia

    Key Note: Ako vytvárať kreatívny a fungujúci OUTDOOR?

    Paul Sambrook, Business Development and Marketing Director, Rapport - OOH Media Agency, Manchester

  •  
     
    Obed formou teplého bufetu
  •  
     
    Stratégie, Inšpirácie & Kreativita

    Creative OOH today

    Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett

    Outdoor & digital...

    Tomáš Vatrt, Spoluzakladateľ, Adbee digital

    Ako funguje neuroOUTDOOR?

    Miro Švec, Výskumník, DICIO Marketing

    EPICA & Golden Drum - The Best of European Outdoor (and Digital...)

    Martin Mazag, Managing Director, PRime time, Partner The Marketers.biz, TheMarketers.biz

  •  
     
    Coffee Break
  •  
     
    | Veľká sála
    Diskusia: OOH a spoločnosť

    OOH na Slovensku – je reklamných plôch veľa alebo málo? Prečo je tomu tak? Čierne stavby – spoločný nepriateľ samospráv i OOH firiem? Legislatíva ako nástroj na zvýšenie hodnoty OOH?

    Diskusia: OOH a spoločnosť

    Ivan Peller, prezident, Asociácia vonkajšej reklamy (AVR); Jozef Dvonč, predseda, Združenie miest a obcí Slovenska (ZMOS); Ľubomír Andrassy, riaditeľ kancelárie primátora mesta, vedúci štábu, Kancelária primátora mesta Bratislava; Marian Patoprstý, riaditeľ, J.C. Decaux SlovakiaPozývaní hostia: zástupca AVR; štátny tajomník MD SR, zástupca ZMOS, primátori miest...

  •  
     
    | Malá sála
    Seminár: Naučte sa plánovať OOH podľa neuroprístupu

    Naučte sa plánovať OOH podľa neuroprístupu

    Miro Švec, Výskumník, DICIO Marketing

  •  
     
    Záver konferencie